• Musik & film
  • Barnens app - prenumeration - 1 månad
Prenumerationer

Barnens app - Prenumeration - 1 månad

Inom ett par dagar efter köp kontaktar förlaget dig med mer info och inloggningsuppgifter.

Följ julkalendern Änglabyrån under hela december

+ Varför firar vi jul?

+ 70 danser

+ 150 låtar

+ Mer Munken och Kulan

+ Jesus är skivorna

+ Ljudböcker

Tänk om det kunde finnas en app för barn, fylld med bibelberättelser, ljudböcker, danser och riktigt bra musik? Vet du, det finns!

Hylleruds Förlag (f.d barnskivor) har tagit fram en app där de har samlat berättelserna om Munken och Kulan och deras eget material. I appen finns över 150 välproducerade sånger för hela familjen, 150 berättelser och över 60 danser. Varje månad fylls appen på med nytt material.

Tanken är att appen ska få vara en plats där barnen får lära känna Jesus ännu mer, en plats där de kan lovsjunga honom alla dagar i veckan!

Barnen kan lyssna i bilen, hemma i soffan på tåget, eller innan man ska somna på kvällen. Win win för alla helt enkelt!

Ett hett tips är att prenumerera under december månad då hela Munken och Kulans julkalender finns i appen.

Efter denna månad kommer förlaget att kontakta dig för ev. fortsättning.