Kapitelböcker-Kerstin Fhager

Skrivarklubben och Mystiska huset

Tillvalsprodukter

Skrivarklubben och Ödetomten

I webblager. Vi skickar inom 1-3 vardagar.

Det är någon där, väser Hedvig där vi står som förstelnade på min garageuppfart.
    – Det är någon i Mystiska Huset!

Två hus bort, på andra sidan vägen, ligger det som vi ända sedan i våras har kallat för Mystiska Huset. När tanten som bodde där flyttat ut var alla persienner fördragna i fönstren. Men så en dag stod ett av fönstren i den stora villan lite, lite på glänt. Det kunde bara betyda en sak: Någon bodde i huset. Någon vi aldrig hade sett.

Vem är det som bor i det mystiska huset?
    Vem är det som bankar mitt i natten?
    Och varför springer den där Johanna iväg så fort de kommer för att säga hej?
    Det tänker Hedvig och Alma ta reda på!

Följ med Alma och Hedvig på ännu ett spännande äventyr. För man vet ju aldrig vad som händer när Skrivarklubben är på gång!

Om författaren Kerstin Fhager brinner för att sprida kristen litteratur för barn. Tillsammans med man och barn bor hon i Skåne och jobbar som lärare på grundskolan. Skrivarklubben och Ödetomten är hennes andra bok.

Tillvalsprodukter

Skrivarklubben och Ödetomten