• Snabba leveranser
  • Personlig service
  • Sedan 1954
D0BEF6A1-9102-41A7-B9AA-5D814433489FCreated with sketchtool.
  • Hem
  • Böcker & biblar
  • Barnböcker
  • Kaj lär sig åka skidor - lätt att läsa
Barnböcker-Katarina Ekstedt

Kaj lär sig åka skidor - LÄTT att LÄSA

Art. nr: 403524

    I lager, skickas inom 1-3 vardagar

    75,00 kr
    • Snabba leveranser
    • Personlig service
    • Sedan 1954
    Dela:
    457A4241-B820-406B-9167-C26B27BF088FCreated with sketchtool.1A046288-8442-4F7F-B65F-1304429FE643Created with sketchtool.
    Populära "Kaj lär sig åka skidor" Nu i LÄTT att LÄSA format.

    Kaj är i fjällen. Där går han i Skidskola. Pjäxorna är otympliga. Skidorna korsar sig hela tiden. Och Bella är alltid bäst. Ska Kaj någonsin lära sig att åka skidor? I samma serie: "Kaj lär sig simma" LÄTT att LÄSA.

    Andra tittade också på

    Missa inte erbjudanden!

    Prenumerera på vårt nyhetsbrev